محصولات پلاستیک
جامعه اروپا برای صرفه جویی ۷۸۰ میلیون بدن CO2 تا سال ۲۰۲۰ و وصال به معاش سبز تغییرات متعددی را ارائه داده است . اما چهت نیل به استانداردهای معاش سبز به همیاری و شرکت کردن تصمیم گیرندگان , صاحبان صنعت های و مصرف کنندگان نیاز است . به کار گیری صحیح از منابع انرژی نقش به سزایی در وصال به‌این انگیزه بلندپروازانه داراست . رساکالا هم در‌این مقاله قصد دارااست یکسری مورد از دستاوردهای صنعت محصولات پلاستیک در دستیابی به‌این خواسته را برای شما ارائه دهد .

عایق بندی مطلوب
پلاستیک‌ های عایق‌ , گرما و سوزوسرما در ساختمان‌ها را آماده می نمایند و همینطور از رخنه هوا هم خودداری می نمایند . پلاستیک‌هایی که جهت عایق حرارتی کاربرد دارا هستند , تقریباً ۱۶ درصد انرژی کمتری مصرف می نمایند و درضمن ۹ درصد گاز گلخانه‌ای کمتر را نسبت به مواد جایگزین از خویش منتشر میکنند . صفحه ها پلاستیکی در برهه زمانی هنگامی که قدمت مینمایند , ۱۵۰ رتبه انرژی بیشتری را نسبت به میزان انرژی که در تولیدشان به کار رفته ذخیره می‌نمایند .
پلاستیک ها و مواد غذایی
بسته بندی های مطلوب و پلاستیکی مواد غذایی منجر می گردند که مواد بدور ریز در مواد غذایی کمتر شود و همینطور ارتفاع قدمت آنان ارتقا یابد . این فرمان هم در کاهش مصرف انرژی و کاهش تکثیر گازهای گلخانه ای یاری موثری مینماید . مثلا می توان بسته بندی گوشت را خاطرنشان کرد . بسته بندی گوشت منجر می شود که زمان زمان حفظ آن ۶ روز و در مواقعی چه بسا بیشتر هم ارتقاء یابد . با اعتنا بدین نکته که در تنظیم گوشت گاو به میزان ۳ ساعت رانندگی گاز گلخانه‌ای ایجاد می شود , این ارتقاء برهه زمانی زمان حفظ پیشرفتی قابل مراعات برای نگهداری سیاره زمین به اکانت می‌آید .

مزایای وزن کم پلاستیک ها
بسته‌بندی‌های پلاستیکی به دلیل وزن پاره ای که دارا‌هستند سبب کاهش وزن وسیله باربری آنان و در فیض